В тази статия ще опишем основните промени и възможности, които предлага системата и как по оптимален начин може да се възползвате от тях. Така че да пестите време и същевременно да увеличавате доходите си от отдаване под наем на каравани, бунгала, куполни къщи и други.
Всеки наемодател лесно управлява своята каравана/бунгало.
Процес по регистрация и управление
– Профила се създава от тук и след това може да качите това, което предлагате като в процеса описвате всички удобства, свободни дати, цени и т.н.
– След като създадете профила си можете да влизате в него от лаптоп и мобилен телефон и лесно да: променяте вашите свободни/заети дати, качвате снимки, както и да приемате и отказвате резервации.
– Можете да изберете опция за “директна резервация”, при която няма да получавате запитване и клиента директно ще може да запази вашата каравана.
– Като въведете тел. номер в профила си ще получавате както имейл, така и СМС съобщение на мобилният ви телефон за всяко запитване за резервация.
– След като веднъж въведете цени на месец след това нямате възможност да ги променяте. Ако имате такава нужда се свържете с човек от екипа ни за съдействие.
Процес по приемане на резервации
ако не приемате “директни резервации”
1. Клиента избира от свободните дати и пуска запитване за резервация.
2. Вие като наемател получавате имейл с детайли за запитването, както и СМС съобщение* на телефона, който сте въвели в профила си.
3. След като влезете в профила си ще видите детайлите за резервацията и можете да я приемете или откажете. Ако не го направите в рамките на 2 часа ще се свържем с вас по телефон. Ако и след това, врамките на още 4 часа не сте приели или отказали резервацията, то ние ще я отменим .
4. Ако клиента е платил с карта веднага след като потвърдите резервацията 100% от стойността** на резервацията е вече при нас. При плащане по банков път имат 24 часа да направят плащането.
5. Клиента и вие получавате имейл, че резервацията е вече потвърдена и автоматично блокирме тези дати в календара ви.
* За да отворите линка от СМС съобщението трябва предварително да сте влезли в профила си от телефона. (с вашият имейл и парола, които сте създали при регистрация)
** Общата сума, която виждате включва и нашата такса за обслужване в рамер на 4% от цялата сума.
Процес по приемане на резервации
ако приемате “директни резервации”
1. Клиента избира и резервира от свободните дати в календара ви.
2. Получавате имейл, че е влязла нова резервация и данните за нея. В същото време блокираме съответните дати в календара.
3. Следващата седмица получавате първото плащане (50%).
Какви други възможности за допълнителни приходи ви дава новата система:
1. Допълнителни екстри
Можете да добавяте допълнителни услуги, които клиента да може да запази в процеса на резервация. (например такса за интернет, доп. почистване). Вие въвеждате тяхната стойност.
Допълнителните екстри/услуги са пожелателни и не могат да са задължителни за процеса на резервация.
2. Отделни цени за уикенд
Можете да имате различни цени за нощувки през седмицата и нощувки през уикенда. Седмичната цена е за периода неделя до четвъртък, включително. А уикенд цените са на нощувка само за дните петък и събота.
Когато клиентите изберат период, който обхваща и двата вида цени се калкулират общо.
3. Отстъпки за по-голям период
Можете да въведете отстъпка за 7 / 14 / 30 дни за всяка от вашите каравани/бунгала. За целта трябва от вашия профил, редактирайки караваната да въведете общата остъпка в лева, която давате за резервации, които са над 7, над 14 и над 30 дни.
Ние автоматично ще покажем намалението на клиента когато избере повече дни.
4. Директни резервации
От профила на всяка каравана може да отбележите ако искате да приемате директно резервации. Това е предпочитана от клиентите опция и увеличава шанса да изберат вашата каравана.
Нова такса за обслужване на клиентите
За да можем да продължим да развиваме проекта, да обслужваме клиентите си по възможно най-добрият начин и да увеличаваме разходите си за реклама добавяме такса за обслужване към крайните клиенти в размер от 4% от общата сума. Това ще ни позволи в бъдещ етап да покрием поне малка част от инвестицията, която правим за да изградим и развиваме платформата.
Също така ще ни позволи да задъжрим комисионната ни към наематели на същите нива, които са около 2 до 3 пъти под средните за пазара нива. И ако повечето платформи работят с 16-20% то при нас комисионната ще остане 7%.
Това ще ни помогне да можем да предлагаме отстъпки за първа резервация, както и да правим допълнителни кампании, които да запълнят свободните дати на наемателите, с които работим.
Плащанията към наемателите, с които работим ще останат същите – 50% от общата стойност на резервацията на седмична база. И останалите 43% при настаняване на клиентите.
Какво предстои в следващите седмици:
– Пускане на система за ревюта – всеки клиент ще получава имейл 2 дни след резервацията си и ще може да оцени и остави ревю на караваната и къмпинга, в който е гостувал.
– Допълнително платена рекламна кампания във Facebook, Instagram, Google и YouTube за останалите свободни дати през юли и август (пишете ни ако искате да ви включим).
– Пускане на промо кодове за отстъпки.
– Анонсиране на промо секция със свободни дати през сезона на по-специални цени. В договора имате повече детайли как ще работи секцията.
– Подготовка на рекламна кампания за септември месец.
– Превод на сайта на втори и евентуално трети език за привличане на чуждестранни клиенти.
Ако имате идеи как да подобрим системата или пък срещнете затруднение с използването ѝ ще се радваме да се свържете с нас. Винаги приемаме обратна връзка и вярваме, че само така можем да изградим системата, от която всички ние имаме нужда.
За въпроси свързани с настоящи, предстоящи резервации и свободни дати:
Илияна / Ивона – 0899964872
За въпроси свързани с качване на каравани, работа с платформата и договори:
Деница – 0883458181
За партньорства и реклама:
Николай – 0884440770